User story: Als student begrijp ik door de leeruitkomst te lezen in welke context en rol ik beroepsproducten en prestaties moet opleveren, zodat een beeld ontstaat van mijn toekomstige beroep en ik weet wat ik moet opleveren aan het eind van de module.
Feedback sprintreview:
- Op welk niveau moeten "tools/ methodes" worden voorgeschreven? Het is duidelijk dat studenten bijvoorbeeld divergerende ideation methoden moeten toepassen bij de fase Develop. Maar is het nodig om deze letterlijk in de leeruitkomst ook vast te leggen? Of willen we dit laten afhangen van de toekomstige opdracht en de voorkeur van de uitvoerend docent?
- De tekst geeft geen inzicht in de weging van de verschillende elementen (zoals gamification, gedragsverandering, ontwerpen). Zou het helpend zijn om dit in de leeruitkomst meer te verduidelijken?
- Deze module behandeld de kerntaken 3. vormgeven (Develop) en 4. overdragen (Deliver). De laatste (deliver) is nu niet duidelijk beschreven in de leeruitkomst.
- Het is gewenst om de leeruitkomst duurzaam (meer generiek) en leerwegonafhankelijk op te schrijven waar mogelijk.
- De leeruitkomst moet nog getest worden met studenten op aantrekkelijkheid en begrijpelijkheid.
- Criteria rondom de doelgroep moeten nog vastgesteld worden. Wat vinden we belangrijk en waarom?
Comments: vul hieronder in wat je het ontwikkelteam wilt meegeven voor deze user story. Bijvoorbeeld welke behoefte je hebt. Geef daar a.u.b. bij aan vanuit welke rol je dit doet (student, uitvoerend docent, opdrachtgever, etc.)
- Tags
-