(for English check the subtitles; click on CC to enable subtitles if this is not the case)Deze animatie geeft een verkorte uitleg over de spelvorm de BlendBloem.
Wil je wel of geen ondertiteling? Door na het starten van de animatie op "cc" (rechtsonder) te klikken, kan je de ondertitel aan- of uitzetten (enable/disable).
Doel van
het spel: bewustwording
van de mogelijkheden die er zijn om je onderwijs te blenden.
Je doet inspiratie op om verschillende leerroutes voor studenten in beeld te
krijgen, startende bij de vraag wat je de student wilt laten leren. En je
ervaart dat het onderwijs niet-lineair is maar een reis van verschillende
mogelijkheden. Zo heb je veel ideeën opgedaan die je kan gebruiken bij het
daadwerkelijke ontwerpen van je onderwijs waarbij je kijkt wat realistisch en
haalbaar is.
Doelgroep: docenten(teams), onderwijsontwikkelaars en onderwijskundigen en
ICTO-coaches. Een combinatie van die rollen is aan te raden. Of, speel het eens
met studenten!
Voor meer uitleg: lees de spelinstructie. Ontwikkeld door ICTO-coaches community van Avans Hogeschool (2023).
Hulp nodig bij blended onderwijsontwerp? Neem contact op met de I
CTO-coach van jouw academie (voor Avans-medewerkers). De ICTO-coach heeft de beschikking over de spellendoos.
Voor meer hulpmiddelen bij blended ontwerpen: zie 'blended learning bij module ontwerpen' op
deze pagina (voor Avans-medewerkers).
Ben je externe en wil je het spel zelf ook gebruiken?
Hier vind je alle spelmaterialen digitaal (NL en ENG). Mocht je een fysieke versie willen gebruiken, neem contact op met Judith Herrewijn (Avans Hogeschool).